Thursday 30 May 2013

MILO Fun Run @ Padang Kawad UPM Serdang (19.05.13)

Lama sungguh aku x menjengah blog aku nie... sejal bos baru masuk keje makin bertambah, suasana ofis terus bertukar... hari ni baru ada kelapangan untuk menulis.. tapi kepala tengah buntu sampai tak tau nk tulis apa..

Oh ya.. berita sedih dari aku... thumdrive aku yg aku simpan semua gambar2 masa pergi bercuti telah hilang uuwuwwaaaaaa.... sedihnya rasa.. penat dok pikir mana aku letak thumdrive aku tu... jadi buat sementara waktu aku tak dapat nkupload gambar2 aku masa aku gie surabaya tempohari..

Baru2 ni, 19.05.13 aku dan rakan2 aku join larian MILO kat Padang Kawad, UPM Serdang. Larian bermula jam 7.00 pagi, tapi jalan dah ditutup jam 5.00pagi. Oleh sebab takut terlambat bangun, kami pun book residence kat upm satu malam. Dah lama gaks tak berlari, jadi bila nk mula balik larian mmg pancit... tapi aku berjaya jugak habiskan larian 7km tu hahhahaa

  Sebelum mula berlari solat jangan lupa..... 


 My lucky number

 2kilo lagi... 
 
 EmCee ptg tu FBI





 Sempat bergambar dgn FBI.... 

Kepuasan setelah berjaya menghabiskan larian sebanyak 7kilometer






No comments:

Post a Comment